...Μια απλή, διστακτική ιδέα για αναπαράσταση των υποθετικών λόγων της αρχαίας ελληνικής γλώσσας μέσω θεατρικού αυτοσχεδιασμού λειτούργησε ως σπίθα που πυροδότησε τη φαντασία και τη δημιουργικότητα των παιδιών του Α1: οργανώθηκαν, συνεργάστηκαν, σκηνοθέτησαν, βιντεοσκόπησαν και επεξεργάστηκαν το υλικό που μόνοι τους παρήγαγαν -η επιμονή και το μεράκι της Μαρίας Β. έπαιξαν καταλυτικό ρόλο...
Το πραγματικό, το μη πραγματικό, το προδοκώμενο, η αόριστη επανάληψη στο παρόν και μέλλον, η απλή σκέψη και η αόριστη επανάληψη στο παρελθόν εν δράσει!
...Αυτό που με εξέπληξε περισσότερο δεν ήταν η οργανωτικότητα και η αυτενέργεια των παιδιών. Γνωρίζω ότι οι δημιουργικές τους δυνατότητες συχνά ξεπερνούν τις δικές μου προσδοκίες. Αυτό που με εξέπληξε ήταν η επίδοσή τους στο τεστ στους υποθετικούς λόγους -ναι, τεστ!- που έγραψαν την επόμενη μέρα. Οι επιδόσεις τους ήταν καλύτερες από κάθε άλλη φορά!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου