Και τώρα... ας διασκεδάσουμε δημιουργώντας:
Α. Γράφοντας ημερολόγια...
Ας γράψουμε μια σελίδα από το ημερολόγιο της Αρετής:
- κατά τη διάρκεια του οικογενειακού συμβουλίου
- κατά τη μεταφορά της από το νεκρό Κωσταντή
- κατά τη συνάντησή της με τη μητέρα της
2. Της νύφης
που κακοπάθησε
Ας γράψουμε μια σελίδα από το ημερολόγιο της νύφης:
-κατά
τη διάρκεια του προξενιού πριν από το
γάμο
-αφού
“κακοπάθησε” στο γάμο της
-μετά
τη συνάντηση με τις υπηρέτριες του
πατρικού της σπιτιού στη βρύση
-μετά
τη δοκιμασία της στον αργαλειό
-μετά
τη συνάντηση με τη μητέρα της
3. [Ήρθεν
η ώρα κι ο καιρός]
Ας γράψουμε μια σελίδα από το ημερολόγιο της Αρετούσας:
- όταν έρχονται τα πουλιά μέσα στη σκοτεινή φυλακή
- μετά τις συμβουλές της νένας της
Β. Γράφοντας θεατρικό διάλογο...
Ας γράψουμε ένα θεατρικό διάλογο που να περιλαμβάνει τον αποχαιρετισμό των δύο
ερωτευμένων νέων και -γιατί όχι; - ας τον αναπαραστήσουμε επί της σκηνής της... τάξης μας!
1. Τα μυστήρια της Κεφαλλονιάς
Ας
γράψουμε την επιστολή διαμαρτυρίας για τον επικείμενο αφορισμό του που
στέλνει σε μια εφημερίδα της εποχής ο Ανδρέας Λασκαράτος υπερασπιζόμενος
τις απόψεις του.
2. Ο πολυπαθής
Ας γράψουμε την απολογητική επιστολή που
στέλνει ο αφηγητής προς τον κύριό του, όπου θα
καταγράφει και θα εξηγεί όλα τα περιστατικά
που οδήγησαν στο φιλί με τη σύζυγό του.
Δ. Αλλάζοντας τη φωνή που αφηγείται...
1. Ο πολυπαθής
Ας ξαναγράψουμε το απόσπασμα " Το μόνον ελάττωμα ... Εωσφόρου" αντικαθιστώντας τη φωνή του αφηγητή αρχικά με τη φωνή του "πολυπαθούς" και κατόπιν με τη φωνή της συζύγου του.
Δ. Αλλάζοντας τη φωνή που αφηγείται...
1. Ο πολυπαθής
Ας ξαναγράψουμε το απόσπασμα " Το μόνον ελάττωμα ... Εωσφόρου" αντικαθιστώντας τη φωνή του αφηγητή αρχικά με τη φωνή του "πολυπαθούς" και κατόπιν με τη φωνή της συζύγου του.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου